• 100 nætters prøve
  • Gratis levering
  • Specialmål og skræddersyede løsninger

100 nætters prøve

Når du køber en seng hos Bedz, har du altid 100 dage til at vurdere, om sengen er den rigtige for dig. Hvis ikke, kan du altid bytte den.

Gratis levering

Vi tilbyder gratis og hurtig levering på alle ordrer i hele Danmark. Vi tager tilmed din gamle seng med retur, hvis du ønsker det.

Specialmål og skræddersyede løsninger

Hvis du skal have specialmål på hynder eller andre skræddersyede løsninger er du mere end velkommen til at kontakte os.

Levering

Ved køb på bedz.dk tages der ikke et fragtgebyr, når du vælger vores standardlevering.
Levering sker via Danske Fragtmænd eller Brink Transport.
Leveringstiden er angivet på hvert enkelt produkt og varierer fra 1 dag til 3 uger.
Der kan dog være længere leveringstid i sommerperioden (Uge 28,29,30,31 pga. af afholdes af sommerferie i produktionen og omkring påske. Vi leverer til Danmark. Ved den gratis leveringsform bliver dine varer leveret til kantsten. Du står selv for at få varerne ind og opsat i det ønskede rum i din bolig.
Du modtager en mail den dag, vi afsender din vare fra vores lager.

Varer købt på bedz.dk leveres på forskellige måder afhængigt af varetypen.

Mindre og mellemstore varer (f.eks. sengetøj og topmadrasser) afsendes med PostNord, Brink Transport eller GLS. Hvis du ikke er hjemme, når varen forsøges leveret, bliver den placeret i nærmeste pakkeshop, hvor den kan afhentes.

I forbindelse med større varer (senge, sovesofaer o. lign.) vil fragtmanden kontakte dig senest 48 timer (2 hverdage) efter at ordren er landet hos fragtmanden. Når fragtmanden kontakter dig, er det for at blive enige om en dag hvor det passer at få varen leveret. Fragtmanden kan ikke nødvendigvis opgive et specifikt tidspunkt på dagen, hvor varen leveres, men vil typisk give et estimat. Bemærk venligst at estimatet ikke ligger fast, da der kan være udefrakommende faktorer som eksempelvis trafik eller uheld, der kan skubbe leveringstidspunktet. Du kan desuden altid forvente at blive kontaktet cirka en halv time inden leveringen.

Boksmadrasser er bestillingsvarer, og de er derfor ikke på lager. Ved bestilling får vi leveret den bestilte boksmadras, og indtil den kommer på lager, kan vi ikke oplyse en præcis leveringsstatus. Det maksimale antal leveringsdage er dog altid angivet på hver produktside. Har du spørgsmål til leveringstiden, kan du altid kontakte vores kundeservice på telefon, chat og mail.

Levering til øer
Bor du på en ø, skal du være opmærksom på, at der kan være andre leveringsbetingelser. Levering til kantsten gælder kun for større øer som Bornholm, Samsø, Orø, Fanø og Ærø. Ved levering til andre, mindre øer er proceduren således: Varerne indleveres til færgens vareindlevering efter aftale med kunden. Herefter vil varerne stilles til afhentning i udleveringen på selve øen. Fragtmanden tager som altid kontakt inden for at få detaljerne på plads.

Leveringsbetingelser

Fragtmanden leverer varerne ved kantstenen på leveringsadressen. Det er dit ansvar at oplyse den korrekte leveringsadresse.

Hvis der er valgt opbæring eller opbæring og montering, så leverer fragtmanden dine varer det sted på leveringsadressen, som du har bestemt, hvis der er fri passage.
Bemærk, at vi ikke tilbyder opbæring, montering og bortskaffelse, hvis du bor på en ikke-brofast ø.

 

Ønske leveringsdato
Det er muligt at ønske en bestemt leveringsdato. Vi vil forsøge at imødekomme dit ønske, men vi kan ikke garantere det. For at ønske en bestemt leveringsdato kan det ved bestilling tilføjes som en ordrekommentar. Alternativt kan du efter bestilling skrive en mail til hello@bedz.dk, så tilføjer vi dit ønske til din ordre.


Ændring af leveringstidspunkt/forgæves levering

Ændring eller annullering af leveringstidspunkt eller adresse skal ske senest to dage inden aftalte leveringsdato. Sker det senere, skal det forventes, at leveringstiden forlænges. Ved forgæves levering påregnes minimum tre dages ekstra leveringstid af hensyn til ny ruteplanlægning.


Opbæring af varer

Du bedes inden levering sikre dig, at der er fri og uhindret adgang til endelige placering af produktet i din bolig. Du skal altså sikre dig, at varen frit kan passere trappeopgange, døråbninger, entre og lignende.
Hvis vi ikke kan levere varen af pladsmæssige hensyn, opkræves fragtgebyr for ny levering.

Annulleres købet, tilbageholdes returneringsomkostningerne i det indbetalte beløb.
Chaufføren må af sikkerhedsmæssige hensyn ikke tage sine sko af under levering. Det er dit ansvar som kunde at sikre, at gulvet er afdækket, hvis det er nødvendigt. Dette skal være sket, inden chaufføren ankommer på adressen.

Montering
Hvis du har bestilt opbæring og montering, bærer fragtmanden varen ind og monterer den i det rum, du ønsker, såfremt der er fri passage.Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder montering af sengerammer og væghængte sengegavle, da vi af forsikringsmæssige årsager ikke kan bore i vægge.

Bortskaffelse
Bortskaffelse gælder udelukkende for senge. Inden bortskaffelse er det vigtigt, at sengen er skilt ad, så den er nem at tage med for fragtfirmaet. Det betyder, at det eksempelvis er dit ansvar at skrue benene af din boxmadras, inden fragtfirmaet ankommer. Generelt forventer vi, at sengen er i en stand, hvor den er lige til at fragte ud af boligen, uden at fragtfirmaet skal bruge tid på at skille sengen ad.

Bemærk, at fragtfirmaet i meget sjældne tilfælde kan afvise at tage sengen med, hvis de vurderer, at sengen er urimeligt tidskrævende at få ud af boligen.

Modtagelse af defekte varer
Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller har tydelige tegn på at være defekt, bedes der på fragtbrevet kvitteres for modtagelse med forbehold for eventuelle skader på indholdet.

Beskadigelse af indbo/bolig ved levering
Sker der ved levering skade på indbo eller bolig, bedes dette noteres på fragtbrev eller følgesedlen. Opdages skaden først efter, chaufførerne har forladt adressen, kontaktes vores kundeservice efter, levering har fundet sted. Ved henvendelse oplys venligst ordrenummer og hav meget gerne dokumentation for skaden i form af billeder. Bedz kan ikke holdes til ansvar for skader på indbo, hvis det ikke anmeldes til Bedz inden for en rimelig tidsperiode, efter leveringen har fundet sted, medmindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.